Indien je een product/dienst aanschaft, ontvang je een e-mail met daarin de details van de aanvraag en het factuur als PDF bestand in de bijlage. Indien je een maandelijks terugkerende dienst bij ons hebt afgenomen, ontvang je maandelijks per e-mail, de details van het product/dienst met de factuur als PDF bestand in de bijlage.
Ook kun je je facturen altijd inzien via 'Mijn Zavia'. Om di tin te kunnen zien ga je naar; Facturatie - Mijn Facturen. Hier vindt je een overzicht van al je facturen.
Is je vraag hier niet mee beantwoordt? Neem dan contact met ons op.
Hoe kun je contact met ons opnemen?
1. Via Ticket
2. Via Whatsapp
3. Via Facebook
Meest populaire
Hoe herken ik een factuur van Zavia?
Zavia vindt het belangrijk om de kans dat jij per ongeluk een spookfactuur betaalt, te...
Hoe kan ik mijn facturen inzien?
Klik op facturatie en vervolgens op Mijn Facturen. Klik op de factuur die je wilt inzien. Er...
Hoe moet ik mijn factuur betalen?
Je kunt betalen met: IDeal, Automatische Incasso (deze dien je wel eerst te activeren), Krediet...
Hoelang is mijn offerte geldig?
Over het algemeen zijn offertes 14 dagen geldig mits anders is afgesproken.Is je vraag hier niet...
Ik heb geen factuur ontvangen, wat moet ik doen?
Al onze facturen worden per e-mail verstuurd met een pdf in de bijlage. Heb je niets ontvangen?...