Als je website gehackt is, zetten wij deze tijdelijk offline om uitbreiding te voorkomen. Wij zullen je andere inlog gegevens toesturen om het probleem op te lossen. Indien je een onderhoudspakket hebt inclusief fix by hack, lossen wij dit voor je op. Als je dit niet hebt dan ben je hier zelf verantwoordelijk voor. Wanneer de hack opgelost is, zullen wij de website weer online zetten. Als je dit niet zelf kunt, kun je een van onze professionals inschakelen. Echter zitten hier wel kosten aan verbonden. Om een professional in te schakelen stuur dan een mail naar support@zavia.nl o.v.v. jedomeinnaam.nl + hack fix.
پربازدید ترین
Ben ik verplicht om een onderhoudspakket te nemen?
Nee. Wij raden dit wel aan. Je kunt ook zonder onderhoudspakket, altijd een beroep op ons doen....
Hoe kan ik mijn onderhoudspakket opzeggen
Je kunt je onderhoudspakket opzeggen door de volgende stappen te ondernemen. Log in op Mijn...
Hoe vaak worden er back ups gemaakt?
In ons standaard basispakket maken wij 1 keer per maand een gratis back-up. Dit kun je upgraden...
Ik wil eigenlijk geen abbonement waar ik aan vast zit, kan dit?
Indien je een website bij ons afneemt en je neemt daar een onderhoudspakket bij af dan zit je...
Kan ik het onderhoudspakket ook up of downgraden?
We hebben een basispakket die geupgraded kan worden. Het is alleen mogelijk om de extra opties te...