Je kunt je contactgegevens eenvoudig aanpassen via Mijn ZaviaKlik op je naam rechts boven of rechts op gegevens aanpassen.

Kun je niet meer inloggen op je account? Dan heb je de volgende opties:

  • Neem telefonisch contact met ons op via 085 060 2993, vanaf het telefoonnummer dat bij ons bekend is.
  • Stuur een e-mail met daarin jouw nieuwe e-mailadres naar sales@zavia.nl.

Stuur het volgende mee met jouw e-mail:
- Wanneer je een particuliere klant bent, stuur dan een kopie van het identiteitsbewijs van de contactpersoon mee.
- Wanneer de diensten zijn geregistreerd op een bedrijfsnaam, voeg dan een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KvK-uittreksel van het bedrijf en een kopie van het identiteitsbewijs van de persoon die bij de KvK staat ingeschreven, aan de e-mail toe.

Indien gewenst kun je de pasfoto en het BSN afschermen. In beide gevallen wijzigt een medewerker van Zavia de contactgegevens en stuurt hij/zij jou ook de nieuwe inloggegevens toe.

Is je vraag hier niet mee beantwoordt? Neem dan contact met ons op.

Hoe kun je contact met ons opnemen?
1. Via ticket
2. Via Whatsapp
3. Via Facebook

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (0 Stemmen)