Ik heb geen factuur ontvangen, wat moet ik doen?


Al onze facturen worden per e-mail verstuurd met een pdf in de bijlage. Heb je niets ontvangen? Kijk dan in je spamfolder. Mocht de factuur daar niet tussen staan, dan kun je deze altijd nog terug vinden in Mijn Zavia onder Facturatie - Mijn Facturen.

Is je vraag hier niet mee beantwoordt? Neem dan contact met ons op.

Hoe kun je contact met ons opnemen?
1. Via ticket
2. Via Whatsapp
3. Via Facebook

  • factuur, ontvangen, geen, geen factuur ontvangen
  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Related Articles

Hoe herken ik een factuur van Zavia?

Zavia vindt het belangrijk om de kans dat jij per ongeluk een spookfactuur betaalt, te...

Hoe kan ik mijn facturen inzien?

Klik op facturatie en vervolgens op Mijn Facturen. Klik op de factuur die je wilt inzien. Er...

Hoe moet ik mijn factuur betalen?

Je kunt betalen met: IDeal, Automatische Incasso (deze dien je wel eerst te activeren), Krediet...

Hoelang is mijn offerte geldig?

Over het algemeen zijn offertes 14 dagen geldig mits anders is afgesproken.Is je vraag hier niet...

Ik heb mijn factuur betaald. Waarom krijg ik toch een herinnering?

Indien je een factuur handmatig hebt over gemaakt, duurt het ongeveer 3-8 werkdagen om te...