Klik rechts boven in op account en klik vervolgens op wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in, die bij ons bekend is. Er wordt een nieuw wachtwoord toegestuurd naar je e-mail.
Telefonisch contact opnemen
Neem telefonisch contact met ons op via 085 060 2993 vanaf het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Wij helpen je dan om opnieuw in te loggen.
Documenten toesturen
Ben je een particuliere klant? Stuur een e-mail met een kopie van het identiteitsbewijs van de bij ons bekende contactpersoon (je kunt de pasfoto en het BSN nummer afschermen) naar sales@zavia.nl.
Zijn jouw diensten geregistreerd op een bedrijfsnaam? Stuur dan de volgende documenten naar sales@zavia.nl:
Stuur het volgende mee met jouw e-mail:
- Wanneer je een particuliere klant bent, stuur dan een kopie van het identiteitsbewijs van de contactpersoon mee.
- Wanneer de diensten zijn geregistreerd op een bedrijfsnaam, voeg dan een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KvK-uittreksel van het bedrijf en een kopie van het identiteitsbewijs van de persoon die bij de KvK staat ingeschreven, aan de e-mail toe.
Indien gewenst kun je de pasfoto en het BSN nummer afschermen. In beide gevallen wijzigt een medewerker van Zavia de contactgegevens en stuurt hij/zij jou ook de nieuwe inloggegevens toe.
Is je vraag hier niet mee beantwoordt? Neem dan contact met ons op.
Hoe kun je contact met ons opnemen?
1. Via ticket
2. Via Whatsapp
3. Via Facebook